اخبار

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه : بیانیه گام دوم انقلاب، سرلوحه برنامه‌های این معاونت در سال جدید است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه : بیانیه گام دوم انقلاب، سرلوحه برنامه‌های این معاونت در سال جدید است


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: بیانیه گام دوم انقلاب ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری اولویت نخست و سرلوحه برنامه های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال پیش رو است.

به گزارش مفدا کرمانشاه، دکتر محمد رضا غلامی همزمان با آغاز فعالیت کلاس های درس در سال نو در گفت و گو با خبرنگار مفدا کرمانشاه ضمن اعلام این مطلب، افزود: اجرای دقیق برنامه عملیاتی سال ۹۸ ، افزایش بهره وری و مدیریت منابع مالی و انسانی همگام با اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه های در دستور کار این معاونت در سال پیش رو است.

وی گفت: پیشرفت های چشمگیری در حوزه های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال های اخیر صورت گرفته و در سال جدید نیز باید با همت دو چندان این مسیر را ادامه داده و در راستای تعالی و پیشبرد اهداف دانشگاه گام برداریم .

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطر نشان کرد: دانشجویان این دانشگاه در حال حاضر در ۳۱ کانون دانشجویی در زمینه های مختلف خیریه، مذهبی، جهادی و... ، سه تشکل سیاسی و ۲۹ انجمن علمی به صورت مستمر و پویا فعالیت میکنند و هم اکنون بیش از ۲۰ نشریه در دو بخش دانشجویی و کارمندی در موضوعات متنوع علمی ، فرهنگی ، اجتماعی و... در این دانشگاه به چاپ می رسد.

دکتر غلامی ادامه داد: خوشبختانه در این انجمن ها و کانون ها فعالیت‌های بسیار خوبی صورت می گیرد و برخی از آنها در سطح کشوری هم مطرح شده اند به گونه ای که برای مثال دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال‌های ۹۶ و ۹۷ به عنوان دستگاه برتر در برگزاری اردوهای جهادی در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور معرفی شده است.

وی یادآور شد: فعالیت در این کانون ها و تشکل های دانشجویی علاوه بر پر بارتر شدن اوقات فراغت ، در توسعه فردی و اجتماعی دانشجویان نقش بسزایی داشته و کمک میکند تا دانشجویان در کنار تحصیل ، دیگر مهارت های لازم را آموخته و در زندگی خود به کار بگیرند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تامین سلامت روحی و روانی دانشجویان در طول تحصیل از جمله دیگر موضوعات مهم مورد توجه ماست و در حال حاضر مشاوران در تمامی دانشکده ها و خوابگاه ها بصورت مستمر و مقیم وجود داشته و دانشجویان می توانند به آنها مراجعه و مشکلات احتمالی خود را مطرح کنند.

غلامی اظهار داشت: با تمهیدات و برنامه ریزی های انجام شده در سال نو نیز تمامی دانشجویان متقاضی خوابگاه در هشت خوابگاه اسکان داده شده و هم اکنون بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در خوابگاه های دانشگاه حضور داشته و مشکلی در زمینه تامین خوابگاه برای دانشجویان نداریم

وی افزود: با پیگیری و اقدامات خوبی که در سال های گذشته صورت گرفت، بیش از پنج میلیارد تومان به بحث تجهیز و نوسازی خوابگاه های دانشگاه در راستای رفاه حال روز افزون دانشجویان اختصاص یافت و امیدواریم بسیاری از مشکلات ساختاری خوابگاه ها مرتفع شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: خوشبختانه اثرات مثبت ارتقاء و اصلاح وضعیت خوابگاه های دانشگاه را با آمادگی کامل این خوابگاه ها در مقابله با بحران اخیر سیل شاهد بودیم و این روند نوسازی کماکان ادامه دارد.
۱۹ فروردین ۱۳۹۸ ۱۰:۲۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید