اخبار

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ۸۷۹ دانشجوی ورودی جدید دارد

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ۸۷۹ دانشجوی ورودی جدید دارد
دکتر محمد رضا غلامی؛ معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت‌وگو با مفدا، در خصوص برنامه ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید این دانشگاه، گفت: در برنامه ستاد استقبال از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تلاش داریم تا برای دانشجویان و خانواده آن‌ها برنامه خوبی را برگزار کنیم.

 

وی ادامه داد: عمده تلاش ما برای خانواده دانشجویان برگزاری جلسات مشاوره در خصوص ارائه اطلاعات لازم جهت آشنایی با فضای جدید پیش روی فرزندان، فعالیت‌های دانشجویی که باید در محیط دانشگاه دنبال کنند، همراهی که خانواده باید در این خصوص با دانشجو داشته باشد و مشکلات و آسیب‌هایی که دانشجو ممکن است در صورت نداشتن دقت لازم با آن روبه رو شود است.

وی ابراز داشت: انجام پایش روانی دانشجویان در خوابگاه‌ها نیز از دیگر برنامه‌های ما در دانشگاه برای دانشجویان ورودی جدید است و نکته قابل توجه در تمامی برنامه‌های تدارک دیده شده، بعد دانشجویی بودن این برنامه‌ها و فعالیت همه جانبه دانشجویان است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از برگزاری اردو برای دانشجویان ورودی جدید خبر داد و ابراز داشت: در یک اردوی یک روزه تلاش داریم تا دانشجویان دختر و پسر دانشگاه را در روزهای ۱۷ و ۱۸ مهر ماه جاری به شهرستان دیدنی صحنه در فاصله ۵۰ کیلومتری از کرمانشاه ببریم.

غلامی بیان داشت: در این اردو دانشجویان می‌توانند از امکانات تفریحی و ورزشی استفاده کنند. در صبح گاه اردو معاونت فرهنگی و دانشجویی برنامه‌ها و پتانسیل خود را برای دانشجویان تشریح و در برنامه عصر مدیران گروه به معرفی خود و پاسخ گویی به سئوالات دانشجویان می‌پردازند.

دانشکده‌های دانشگاه به معرفی پتانسیل خود به دانشجویان می‌پردازند

وی تصریح کرد: بر اساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه؛ تمامی دانشکده‌های دانشگاه موظف به معرفی( پتانسیل‌ها، ظرفیت‌ها، امکانات و تجهیزات) دانشکده به دانشجویان هستند و این در حالی است که کانون‌های فرهنگی، انجمن‌های علمی، تشکل‌های اسلامی، شوراهای صنفی و ... نیز به معرفی خود و جذب دانشجو در چنین فعالیت‌هایی می‌بپردازند.

 معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، یادآور شد: در سال تحصیلی جدید حدود ۸۷۹ دانشجوی ورودی جدید وارد این دانشگاه شده است که تا کنون ثبت نام ۵۰۰ دانشجو انجام شده است.

غلامی خاطر نشان کرد: در حاشیه ثبت نام از دانشجویان ورودی جدید غرفه‌هایی تحت عنوان دفاع مقدس جهت بزرگداشت این هفته برگزار شده است و در کنار آن غرفه محرم جهت استفاده دانشجویان از فضای ماه محرم را نیز تدارک دیده‌ایم.

گفتنی است ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه سه شنبه؛ سوم مهر ماه به کار خود پایان و کلاس‌های دانشجویان از شنبه هفتم مهر ماه جاری آغاز خواهد شد.

۵ مهر ۱۳۹۷ ۰۰:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید