اخبار

ورزش کردن انگیزه‌ای مضاعف برای بهتر درس خواندن بوجود می‌آورد

ورزش کردن انگیزه‌ای مضاعف برای بهتر درس خواندن بوجود می‌آورد
بازیکن تیم فوتبال روی میز دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در چهارمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی گفت: در عصر کنونی آپارتمان نشینی، ماشینی شدن زندگی ها و فضای مجازی موجب شده که بسیاری از جوانان دچار افسردگی و انزوا شوند به همین دلیل ورزش می تواند تاثیر زیادی در تقویت روحیه و شادابی داشته باشد تا در زمینه تحصیلی و یا شغلی؛ با انگیزه بیشتری تلاش کنیم.

به گزارش مفدا، مهسا چوگان سمیعی دانشجوی ترم هشت کارشناسی بهداشت حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، اظهار کرد: این دومین دوره ای است که در مسابقات فوتبال روی میز المپیاد ورزش های همگانی شرکت میکنم و در سال ۹۵ حضور داشتم که تیم فوتبال روی میز دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال ۹۵ مقام دوم را کسب کرد.

وی افزود: دو سال در زمینه فوتبال روی میز فعالیت می کنم و طی دو سال اخیر هر زمان که در دانشگاه فرصت داشتم در کنار درس هایم به تمرینات ورزشی می پرداختم که البته یک ماه قبل از برگزاری المپیاد امسال میزان تمرین ها را افزایش دادم تا با آمادگی کامل در این مسابقات حاضر شوم.

چوگان سمیعی با بیان اینکه طی دو سال اخیر در مسابقات درون دانشگاهی فوتبال روی میز دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شرکت میکردم، خاطرنشان کرد: علاوه بر فوتبال روی میز در ورزش تیراندازی نیز فعالیت می کنم که البته به صورت حرفه ای نبوده است.

این دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: قطعا زمانی که انسان ورزش می کند در شادابی، نشاط و سلامت روح و جسم بسیار تاثیرگذار است و با توجه به اینکه در عصر کنونی آپارتمان نشینی، ماشینی شدن زندگی ها و فضای مجازی موجب شده که بسیاری از جوانان دچار افسردگی و انزوا شوند به همین دلیل ورزش می تواند تاثیر زیادی در تقویت روحیه و شادابی داشته باشد تا در زمینه تحصیلی و یا شغلی؛ با انگیزه بیشتری تلاش کنیم.

این بازیکن تیم فوتبال روی میز گفت: شاید ورزش های همگانی رشته های بسیار سختی نباشد و لیگ جهانی نداشته باشد اما همین که دانشجویان در این مسابقات شرکت می کنند و تعداد یک هزار نفر دانشجو در یک المیپاد ورزشی حضور دارند قطعا این شور و هیجان در رقابت ها انگیزه ای مضاعف برای بهتر درس خواندن و بهتر زندگی کردن در ما ایجاد می کند.

این شرکت کننده در چهارمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی تصریح کرد: می توان به گونه ای برنامه ریزی کرد که هم به درس و هم به ورزش پرداخت تا ورزش کردن لطمه ای به درس خواندن وارد نکند.

۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۱۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید